Spring naar inhoud

Brief (202) uit Schiedam

oktober 17, 2020

Alsof er geen corona heerst zo hard
zijn de wegenbouwers aan het werk.
Zelfs op zaterdag zijn ze volop bezig.
De opgebroken weg voor mijn huis
begint weer terug een weg te lijken

Dit in tegenstelling tot mijn ik die weer
eens fiks aantal dagen in de stilstand
heeft verwijld. Aan geen enkele weg
of pad heb ik gerommeld; het schrijf-
pad ligt stil als zijn de woorden ge-
heel uit mijn wereld verdwenen en
het kunstpad daar is ook al geen
stukje wand mee op te sieren want
op dit vlak ook weinig tot helemaal
niets.

Een paar dagen geleden een recensie
exemplaar van het boek ‘Woorden
temmen’ door de brievenbus geschoven
gekregen. Het boek is onder redactie van
o.a. Kila van de Starre tot stand gekomen
en geschreven door de auteurs Charlotte
Van den Broek en Jeroen Dera. Een heel
aparte vormgeving deze uitgave; ruit-
vormig. Handig als je het in de boeken-
kast zoekt tussen alle rechttoe rechtuit
boeken. Echter ik kan me er niet toe zet-
ten het direct zorgvuldig te lezen. Voor-
alsnog alleen maar wat losjes doorge-
bladerd. ’t Is teveel om met dat blubber-
hart van mij zo’n inspanning te leveren.

Geef een reactie

Plaats een reactie