Spring naar inhoud

Mijn vriends meninge 30

februari 19, 2008

Aa_kl_bew_pict0040 |
Vriend AIKE

Ach AIKE, jij bent zo’n gemiddelde mediavolger?

Nou, in ieder geval weet ik dat van die boeken wél.

Noem er eens een paar zou ik zeggen.

Eh… Eh… Nu ja, zo even uit de losse pols heb ik niks.

Precies, en zo gaat het met de media nu ook, vanalles
wordt er gdvrdgdvr op je losgelaten, maar van dat alle
vanalles is er wel maar een beperkt deel dat je werkelijk
in het hoofd slaat tijdens het veel te korte zapzoeftijdje
dat je er mee bezig kan zijn omdat er ook nog eens ge-
vreten moet worden. En daarvan dan hup gdvrdomme
weer is er een verdomd klein deel dat je bijblijft als zijn-
de iets van de wereld dat je paraat en wel in de knip hebt
om het meestal zo vage aardlijntje toch nog een ietwat te
kunnen volgen. Let wel hé, een IETWAT!!

Dus maar geen media meer doen en alleen kijken door
het eigen venstertje om te ontwaren tot hoever het eigen
tuintje reikt meneer de hoofdbewoner?

Nee, maar wel broodslim kan het zijn om er steeds vanuit
te gaan dat er alleen middels een soort van IETWATtisme
fragbeeldjes kunnen worden geplempt in het eigen media-
hoofd waarmee dan niet meer dan een sullig leefbaar me-
ninkje kan worden gevormd over het zogenaamde aardse
paradijs.

Conclusies doen meneer de hoofdbewoner? ’t Is toch wat
hé en vooral dat je niks nieuws onder het zonnetje hebt
gekakeld en al deze door jouw uitgeschreven woorden over
dit media-onderwerp dus volkoooooooooomen zinloos zijn.

Zinloos, zinloos? Een opfrissertje meer, beste bijbelvreter.

Eh… Ikea dan toch maar?

Ja, laten we eindelijk eens een lekker geil avontuur gaan
beleven daar in dat verkoopgebouw na al dat poli-reli-ge-
dram. Ha, iets van ’n paar hoogpolige poten op soppende
pumps en toch intelligent belopen door een meid met een
hoofd dat minstens boekhalzend reikt naar al de wereld
ook al loopt ze op dat moment even in IKEA rond op die
hoog… Een echte sopgirl zeg maar! Natuurlijk wel een die
tussen al het soppen door d’r kut soms ook even weet te
vergeten om wat zinnigs in ons zo ongebreideld bedomp-
te wereldje te brengen.

Een soort Naomi Klein of zo?

Bijvoorbeeld!

Eh… dan praat ik toch liever over en met m’n lieve Heer.

Nu ja, dat is toch ook een soort logo.

Logo? Mijn God een logo?

Er gaat anders ’n behoorlijk relibedrijf achter schuil hoor.

Liefde, mijn God is liefde meneer de hoofdbewoner!

Goed, laat IKEA onze redder zijn met vooral veel, heel
veel hoogpoolpoten. Een ander soort liefde zeg maar.

Wordt vervolgd.

 

 

Geef een reactie

Plaats een reactie